Nu är boken här!

Boken Drömmen om Bed & Breakfast / Permalink / 0




Så kom den då äntligen. Från tryckeriet. I fredags kunde jag hämta ett ex av min första bok på Blue Publishing, förlaget som ger ut min bok. Även om man har korrläst och sett layouten innan så är det svårt att föreställa sig exakt hur boken ska se ut när den är tryckt. Så det var med spänd förväntan vi öppnade den första kartongen för att se resultatet av 1,5 års skrivande och fotande.

Men jag kan lugna dig med att säga att jag är inte besviken. Den blev helt enkelt fantastiskt fin!  En mycket fin bok:-)

Så nu börjar nästa del av jobbet med boken. Lansering, signering, försäljning. Bara roliga saker.
Närmast väntar bokmässan nästa helg i Göteborg. Min bok kommer att finnas i Stevalis monter A02:40. Jag kommer att föreläsa där om boken följande tider:

Fred 23/9 15:00-15:20
Lörd 24/9 16:00-16:20

Välkomna att lyssna och säg hej när ni kommer förbi!

Må gott!

Sofia






Till top