Övning ger färdighet....

Driver du en verksamhet där du och din personal möter gäster och kunder? Har du kanske ny säsongspersonal som kommer till våren eller sommaren 2013? Har ni övat på gästmötet? Pratat om vad det är som får era gäster att få den allra bästa servicen och upplevelsen hos er?

Vi lever i en föränderlig värld med ökad konkurrens, nya marknadsföringskanaler och osäkerhet i världsekonomin. Nu är det viktigare än någonsin att stå stadigt och leverera service och gästbemötande i världsklass för att behålla och utveckla sina kundrelationer.
Jag erbjuder en personlig och inspirerande föreläsning eller workshop för ert företag om vilka tankar och synsätt man behöver idag och i framtiden. Vad är egentligen bra service? Och hur ger man sina gäster/kunder ett bra bemötande som lämnar avtryck och får gästen att vilja komma tillbaka?

Alla mina föreläsningar/workshops anpassas efter beställarens verksamhet, och det ingår alltid uppföljning för att säkerställa att det ger det resultat som önskas. Kontakta mig redan idag så bokar vi in vårens eller sommarens service och gästbemötandedag! Bokar du före 31/12 får du 2 bonusar som jag berättar om när du hör av dig :-)

Välkommen!

Sofia Gynge Affärsutveckling
070-6851701


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0