Vässa din personal i service och gästbemötande

Driver du en säsongsbetonad verksamhet som tar in extra personal inför sommaren? Eller var det länge sedan ni hade en workshop eller föreläsning i service och gästbemötande? Nu har du möjlighet att boka en föreläsning för dig och din personal där målet är att få personalen att känna ansvar och trygghet i sin roll som ambassadör för företaget samt förstå innebörden av god service och att skapa goda kundrelationer.


Vässa din personal i service och gästbemötande

Exempel på upplägg för en 3-4 timmars workshops

Gästens förväntningar och varför är service och gästbemötande viktigt?
Hur kan vi bli bäst på service och gästbemötande(att lyssna, återkoppla,tydlighet, enkelhet,överträffa gästens förväntningar, hjärna och hjärta)
Befogenheter, riktlinjer och mål
Våra servicemål - hur mäter vi?
Merförsäljning i mötet med gästen
Att hantera besvärliga situationer - klagomål och reklamationer



Mina workshops skräddarsys för varje tillfälle och utgår från er verksamhets behov och nuläge. Teori varvas med praktiska övningar och delaktighet bland delatagarna som gör att det skapas bestående förändringar efter workshopen. Självklart ingår uppföljning tillsammans med ledningen för att utvärdera resultatet.

Jag bygger mina workshops på lång erfarenhet inom service, kund och gästbemötande och försäljning från en mängd olika företag och över 25 års erfarenhet av möten med människor.

Kontakta mig för offert för er workshop nu! Nås även kvällar och helger på 070-685 17 01.

Må gott och hoppas vi hörs!

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0