Härlig februari :-)

Föreläsningar / Permalink / 0
Februari.
Vilken månad det blev. Ljusare på morgonen, lite varmare i luften, och i helgen som var nu i början av mars var det helt underbart vårväder med värmande sol och blå himmel. Jag hade också några roliga uppdrag i februari. Jag besökte två gymnasieskolor och fick förmånen att föreläsa för elever som läser turism, ekonomi och restauranglinjer.

Igår var jag dessutom i Göteborg på härliga Slottskogens Vandrarhem. Vilket underbart gäng som jobbar där. De är förmodligen redan Göteborgs bästa vandrarhem, men de har insett att för att vara bäst gäller det att förbättra förbättringarna. Under drygt 4 timmar jobbade gruppen tillsammans för att bli ännu vassare, ännu mer taggade och ännu lite bättre på att ge sina gäster den bästa upplevelsen. Tack för att jag fick rå om er i 4 timmar. Tack! Ni är bäst!

Driver du också ett företag och vill jobba med att förbätttra era gästers eller kunders upplevelse? Välkommen att kontakta mig. [email protected]

Några röster om gårdagen från deltagarna:
Dagen var lärorik, fått mycket ny information, väckt ideér, dynamisk, gett större självförtroende, inspirerande, kul, gett nytändning, engagerande, satt igång tankeprocesser, positiv och konstruktiv anda, bra vägledning/guidning av Sofia, nyttigt att träffa alla kollegor och ta upp frågor tillsammans, utvecklande, positiv.

Må gott!

Sofia
Till top