Föreläsning 8 november

Föreläsningar / Permalink / 2
Nu är det dags! Boka din plats på min föreläsning den 8 november kl 18.00- ca 19.30.
Plats: Hornsgatan 52 i Stockholm. Maxantal 20 pers, så först till kvarn.

Under föreläsningen tar jag bland annat upp mina bästa tips och råd för dig som jobbar med gästbemötande inom turism, samt hur vi gjorde för att öka antalet gäster till vårt vandrarhem och bed & breakfast. 

Anmälan till [email protected]
Kostnad 200 kr och då ingår kaffe/the och smörgås samt att du får boken Drömmen om Bed & breakfast, vandrarhem och pensionat.

Välkommen! 



#1 - - Eva-Lotta:

Hej! Jag har köpt din bok som jag läste ut på en gång:)Jag vill starta ett B&B i Italien,jag undrar om du vet var man kan få tag om en bok eller annan info vad man har för regler där.Eller är det samma regler inom hela EU.Jag tänker på hygien regler,brandregler,redovisningsregler osv...typ allt:)Jag gissar att reglerna i Sverige är mycket hårdare...jag har inte sett många brandstegar utanför italienska hotel och B&Bn.Har du något tips så blir jag jättetacksam.Tack för en peppande bok!/Eva-Lotta

#2 - - Sofia:

Hej Eva-Lotta! Kul att du gillade boken!



Ett tips om du vill veta mer om att driva ett ställe i Italien är att kontakta Janne och Therese som drivit Casa Svezia i Lapedonia (från programmet Drömmen om Italien. De har en Facebooksida där du når dem som heter "Drömmen om Marche". Och de är i Sverige nu och medverkar på "Köpa hus utomlandmässan" i Göteborg nu i helgen.

Lycka till och hör av dig och berätta hur det går för dig!



Kram Sofia

Till top