Grattis Desirée och Lotta!

/ Permalink / 2

Tack för alla bidrag i tävlingen om att vinna ett rykande färskt exemplar av boken "Drömmen om Bed and Breakfast, vandrarhem och pensionat". Jag blir själv inspirerad av era härliga drömmar och hoppas att ni kan förverkliga dem. Tyvärr kan inte alla vinna, men jag har dragit två vinnare, som kommer att få boken hem i brevlådan så fort den kommer från tryckeriet.


Vinnare och motivering:
I våras debuterade jag med boken: Refuserad - från amatör till proffs i den ädla konsten att inte bli publicerad författare och till hösten kommer min roman om My. Jag skulle vilja driva ett litet pensionat främst för de som skriver, men inte får någon ro. Som ett slags skrivretreat. Detta kunde jag då kombinera med mitt eget skrivande. Jag skulle vilja läsa boken och bli inspirerad!
 
Hälsningar Desirée Fredlund

http://desireefredlund.blogspot.com/



Vilken underbar idé att skriva den här boken. Det stämmer så väl det du skriver på din blogg att det förmodligen är mångas dröm att starta ett eget ställe. Jag fick för fem år sedan min föräldragård och huset där står tomt sedan ett år tillbaka. Jag har funderat på att starta någon verksamhet. Det ligger i en ljuvlig omgivning.
Därför skulle det vara fantastiskt roligt att vinna din bok och läsa om hur du och andra startade. Hoppas på tur ;)

Med vänlig hälsning

Lotta Halling Svensson











#1 - - Desirée:

Men vad roligt!!! Tack! Ser fram emot att läsa den

#2 - - Lotta Halling Svensson:

Tack vad kul!Det kommer att bli härliga läs stunder i höst.Lycka till med din bokförsäljning.

Till top