Roligt och lärorikt!

Föreläsningar / Permalink / 0
 
 
På söndag är det redan första advent och hösten har flugit förbi i rekordfart. Roligt och lärorikt är min sammanfattning av denna höst.
Under september blev det många timmar och många resor till Högskolecentrum i Bohuslän i Uddevalla. Där var jag lärare i Affärsutveckling inom Turism för en 2-årig YH-utbildning.

Därefter har hösten bjudit på en variation av uppdrag, som föreläsning i Hunnebostrand för företagare på västkusten, Höstmingel med Youturn och Kungstornen Konferens, uppdrag kring företagskultur och ledarskap med Youturn och roliga säljdagar på Mitt Kök mässan med Werners Gourmetservice som jag kommer hjälpa mer framöver. 

Dessutom har Ariton Förlag släppt boken Boosta din Business, där vi är 30 kvinnor som skrivit varsitt kapitel. Och jag är en av dessa 30!
Du beställer boken här>

November och december är intensiva månader där det går åt mycket tid åt planering av vårens uppdrag samt att slutföra detta årets arbeten. En ny kund nästa år är IcaKuriren. Ett roligt uppdrag som jag kommer att berätta mer om längre fram i vinter.
 
 
 
Till top